من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

17 دیماه تولد 8 ماهگی و چهاردسته پایی

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ق.ظ
با سلام و عرض ادب
17 دیماه 97 مصادف با اغاز نهمین ماه زندگی طاها جونم و آغاز چهار دسته پایی کردن قشنگ طاها پسر گلم به خودم و مادرش و خودش و پدربزرگها و مادربزرگ و همه تبریک عرض می نمایم.

طاها به راحتی با چهاردسته پایی حرکت میکند.
از این به بعد بازمزگی های ریخت و پاش و رو سفره رفتن و ازاین اتاق و آشپزخونه و زیر کابینت و پشت یخچال و .... وای چه با حاله . خدایا شکرت شکرت شکرت.
 فیلم ازش دارم اما حجمش بالاست و قبول نمیکنه .
15دیماه هم پسر خاله طاها دنیا آمد و هم اکنون خانمم رفته بشرویه و من جمعه خواهم رفت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۸
ابراهیم لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی