من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

طاها در آتلیه

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ق.ظ
با سلام
یکشنبه 19خرداد وقت آتلیه گرفته بودیم تا از طاها چند عکس زیبا و به یاد ماندنی بگیریم.

طاها هنوز با محیط آشنا نبود و از خانم عکاس هم خجالت می کشید. هرکار کردیم تا یه بار خوشگل بخنده محل نذاشت که نذاشت.
در حالات مختلف عکس گرفت . من هم با گوشی خودم عکس می گرفتم. الان عکسهایی که خودم گرفتم را پست می کنم.


هنگام عکس در وان ، طاها خیلی شیطونی می کرد. هرچی دوش وان را درست میکردیم دست میزد و می چرخوندش. فک کنم 15 عکس گرفت تا یکیش با درست دراومد.

امیدوارم عکسهایش که هنوز تحویل ما نداده یادگاری باشد برای جشن تولد 18 سالگی اش.

طاهایی دوستت داریم دوتایی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲
ابراهیم لطفی

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۸:۲۲ ابوالفضل عموی طاها جان
طاها خیلی باحال شده مخصوصا اونی که لخته خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی