من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

26 تیرماه

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ب.ظ
با سلام
چند روزی است که مطلبی ننوشتم و پستی نذاشتم.
طاها روز به روز کارهای جدیدتری انجام میده و حرکات دست و پاهاش موزون تر و با هماهنگی بیشتری به حرکت درمیاره.
چند روزی است که با اسباب بازی های سروصدا دار به خودش مشغول کرده . یاد گرفته اگه به جرینگ جرینگو ضربه بزنه صداش درمیاد. یاد گرفته دوتا دستاشو به صورت مشت کنار هم نگه داره. مثل حالتی که فرمان تریلی و 18چرخ رو گرفته مدتها با این حالت بازی می کنه.
پریروز که از سر کار برشته بودم دیدم با یه دست مچ دست دیگه اش رو گرفته و ولش نمیکنه وقتی می خوام مشتشو آزاد کنم مقاومت می کنه. فک کنم داشت دزد و پلیس بازی میکرد و مجرم گرفته بود.
به حرفات با عمق و زمان بیشتری توجه میکنه.
دوست داره بشینه و به اطراف نگاه کنه.
در کل بیشتر به محیط پیرامونش تمرکز میکنه و در حال کشف دنیاست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
ابراهیم لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی