من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

طاها 12تیر97

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ق.ظ

به نام یاور برحق

مدرسه که می رفتیم ، انشاهای خود را اینجوری شروع می کردیم.

سلامی به گرمی تابستان . سلامی به گرمی تیرماه به شما معلم عزیز. انشای خود را با موضوع توصیف تابستان آغاز می کنم.

لب پنجره نشسته بودم و به گلدان شمعدانی لب حوض نگاه می کردم که ناگاه به یاد فصل تابستان و انشای خود افتادم . پس قلم و کاغذ را برداشتم و اینچنین نوشتم....

حال نگو که خونمون نه حوضی داشت و نه اصلا در طول عمرم گل شمعدونی داشتم ونه فصل تابستان وقت گل شمعدانی بود و نه اصلا پنجره ای بود که لب داشته باشه که روی آن بنشینم.

یادش بخیر.

حالا هم چندین سال به راحتی گذشته و من دلخوش خنده های طاها شده ام. خنده های بامزه اش.

عکس 12 تیر ماه طاها پس از حمام.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
ابراهیم لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی