من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

ایران پرتقال

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ب.ظ

چهارشنبه ششم تیرماه 97 ساعت 10:30 بازی ایران و پرتقال بود.

شب به خونه بابا رفتیم. دوقلوها از پرتقال می گفتند و برام توضیح می دانند . با هیجان بودند . چیزهایی که می دونستم و دوباره تکرار می کردند.

بازی که شروع شد طاها بیدار بود. اما کم کم خوابش برد. بازی خوبی می کردند.

دقایق آخر نیمه اول یکی خوردیم . نیمه اول که تمام شد به خانه برگشتیم. نیمه دوم بازی قشنگتر و جذاب تر شده بود . امسال برای اولین بار ویدئوچک در فوتبال اجرا می شد.

یک پنالتی نصیب پرتقال شد که کریستانو رونالدو ، برنده توپ طلا به مدت 5 سال ، پنالتی را زد که دروازه بان ایران علیرضا بیرانوند ضربه پنالتی را مهار کرد و یک شادی صد چندان برای ملت ایران رقم زد. در ادامه بازی یک پنالتی هم نصیب ایران شد که به گل تبدیل شد و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید. ایران در گروه 4 امتیازی شد و متاسفانه سوم گروه شد و از ادامه جام باز ماند.

خداوکیلی خنده بابا به صدتا دنیا می ارزه . قربونتون بشم بابایی. دوستتون دارم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶
ابراهیم لطفی

نظرات  (۳)

البته پرتغال درست است :)

سلام

 

جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

 

هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

 

سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

 

ممنون

۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۰ ابراهیم لطفی
خدا وکیلی خنده بابا به صدتا دنیا می ارزه.
ان شاءالله همیشه خندان باشید پدرجان.
دوستتان دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی