من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

من و زندگی

روزهایی است از عمر که ثبتش تجربه است

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

راهپیمایی

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ق.ظ

دیروز طاها پسر سرحالی نبود. به گفته مامانش یه دل سیر نخوابید. جواب آزمایشش هم امروز  آماده میشه.

همیشه بعد رفتن به حمام راحت حدود 2 ساعت می خوابید و بیدار میشد و شیر میخورد و باز می خوابید اما عصر دیروز بعد حمام نیم چرت بود و خواب درستی نکرد . افطاری خونه بابا بودیم تو ماشین خوابید و تا مدتی خونه بابا هم خواب بود. وقتی به خونه برگشتیم نق نق کنان غرغر زنان گریه کنان شد نمی دانید چه ها شد. یه کم تخم گشنیز و شوید دم دم کنان شیشه کنان طاها خوران شد . نیم ساعت آرام شد.

ساعت 11 هنگامی که سرم روی بالش گذاشتیم کم کم و یواش یواش وقتی طاها حس کرد می خوام بخوابم یهو جیغ زنان ناله کنان داد و فغان و بی امان و بی امان خوابم پران شد دل نگران شد. هرچه توان داشت مامان آروم نشد ای امان.

زجا بجستم ناگهان طاها گرفتم از مامان. او را کشیدم به بغل بدو بگفتم ای پسر گریه تمام کن تاج سر یهو چی شد که اینجوری خوابم پروندی بدجوری. در آغوشش کشیدم دلبری کردم براش ، نازکشیدم من ازش بوسه زدم بر دست و پاش خواندم برایش لالایی قصه سخن و پیش پیشی. دیدم دگر حرف ندارم ، چیزی زبر یاد ندارم دادم شعار و حرف زشت بر اوباما و آنچه کِشت گور به گورش کردم چوب هم به ...کردم

طاها را نگو مشتش بسته و گره کرده سر را به آرامی رو شانه ام برده چشمهای زیبایش خسته شده بسته گویا که گرد خواب بر پیکرش بنشسته.

آخرش با نیم ساعت راهپیمایی و کلی شعار به آمریکا و ترامپ و اوباما و درود بر خمینی طاها خوابید . تازه متوجه شدم پسرم ازاینکه  در روز قدس حضور نداشته ناراحت است.

ساعت 12:15 دوباره یهویی جیغ زنان گریه کنان خوابم پران شد دل نگران شد. هیچی دیگه هرچی مامانش راهش برد و لالایی خوند ساکت نشد که نشد.

به ناچار دورباره برخاستم از جا و کشیدم به آغوش گلم طاها و باز مرگ به امریکا و ترامپ و اوباما. چه زود گشت ساکت و آرام به بر آغوش بابا و نیم ساعت دیگر بپیماییدیم و گز کردیم و شعار دادیم و لعن و نفرین به هرچه عدو و خر او و پالان خر او و به جان کری و مکری و آدم پست و جری و رذل و خری هست . طاها گوش میکرد و آروم خوابید. گل پسرم از اینکه در راهپیمایی قبلی خوابش برده بود و نتونسته بود وظیفه شرعی و اخلاقی اش رو به اتمام برسونه بیدار شده بود و ادای دین نذاشته بود بخوابد.

قربونش برم که اینقدر انقلابی و بسیجیه. میخوام عصر امروز ببرمش پایگاه بسیج و عضو فعالش کنن.

نسل چهارم انقلاب از نسل اولش انقلابی ترند. اگه طاها زمان انقلاب دنیا اومده بود الان ما تو کرانه رود اردن در فلسطین خونه داشتیم. یعنی اسرائیل نابود شده بود نخندید راست میگم.

تازه تصمیم دارم عصر امروز قبل از اینکه بریم خونه اکبرآقا یه راه پیمایی دیگه با طاها انجام بدیم تا پسرم نصف شب احساس ادای دین نداشته باشه.

اینم عکس طاها در 22 خرداد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
ابراهیم لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی